![]() |
ELS NOSTRES PATROCINADORS: DENTAL MÈDIC
Amb aquesta petita entrevista volem encetar una nova secció amb la presentació interna dels postres patrocinadors, uns patrocinadors que ens ajuden en el treball diari del Club i que sense ells seria molt difícil el poder posar a pista els 15 equips que tenim més l’Escola de Hoquei.
Començarem amb un Patrocinador que ja porta quatre temporades amb nosaltres, es tracta de Dental Mèdic al carrer Josep Tarradellas, 6 Local 1 de Sant Joan Despi, a la zona de TV3, avui xerrarem una miqueta amb el seu Gerent i Cap visible del Laboratori Toni Tapias.
Que es trobaran els Socis del HC Sant Just a Dental Mèdic?
Dental Mèdic es una Clínica Dental per a totes les edats i que cobreix totes les especialitats mediques com Ortodòncia de Nens i Adults, Periodòncia, Implants i Pròtesis, disposem també de relació directa amb el laboratori de Pròtesis, ja que esta integrat a les mateixes instal·lacions. El nostre objectiu es donar un tracte familiar i proper com trobem al Club.
Dental Mèdic es una empresa que dona suport al esport base, Com veu el Hoquei Club Sant Just?
El HCSJ el veiem com una entitat amb una gran tasca esportiva i educativa en vers els nens/nenes que volen practicar un esport de qualitat amb bon ambient que els ajuda a saber estar a les pistes i a la vida en si.
Potser faltaria donar un petit salt organitzatiu a nivell Social i Comunicació, encara que s’ha millorat i molt en l’últim any, però sense la implicació dels Pares es impossible millorar.
També s’ha de dir que amb el primer equip a Nacional Catalana es veu mes ambient i els més petits cada vegada mes implicats al club.
A part del HCSJ teniu més patrocinis en el mon de l’esport?
Si, també estem presents i donem suport al Handbol St. Joan Despí, Basquet Nou Esplugues i Voleibol FC Barcelona Femení.
Com es que una empresa com la vostra esta tant implicada amb l’esport de Base?
Perquè tant la meva esposa com jo sempre varem practicar esport des de petits i un dels nostres primers objectius al muntar la Clínica va ser poder dedicar una part dels beneficis a ajudar les entitats que es dediquen a formar persones.
Dental Mèdic, dins la seva gama de productes, en te un que es especial per a la practica de l’hoquei, com podríem explicar als pares de la seva idoneïtat?
Efectivament, a Dental Mèdic fabriquem personalment un Protector Bucal a mida de la boca de cada nen, creiem que es un dels accessoris esportius mes importants e imprescindibles ja que els nens estan formant la seva dentadura. Moltes vegades ens gastem molts diners amb uns guants, canalleres o genolleres d’una marca determinada i en canvi no li donem la importància al Protector Bucal.
Aquesta ha estat la presentació d’un dels nostres patrocinadors més fidels, no dubteu amb visitar-los per qualsevol consulta o tractament, fins i tot si voleu una segona opinió. En Toni Tapias ens comenta que solsament dient que veniu del H.C. Sant Just tindreu un 10% de Dte. En tots els tractaments i que si voleu un Protector Bucal només cal que truqueu i us aplicaran la oferta especial del Club de 80 Euros la unitat.
Aprofitem també per comentar-vos que Dental Mèdic juntament amb Vidal i Porta Cuines Industrials col·laboren també amb “Afició hcsj” “ Afició Sangjustenca” aportant en aquesta grada d’animació el Bombo que sentim a tots els partits.
Gràcies Toni, Gràcies Dental Mèdic pel suport!!! Fem Rodar el Club!!!!
A traves d’aquest enllaç podeu accedir a la web de Dental Mèdic i al seu Facebook , tant de la Clínica com del laboratori.
Video Presentació Dental Mèdic
https://www.facebook.com/people/Dental-M%C3%A8dic/100007700389360
https://www.facebook.com/comedent.protesisdental